marți, 4 noiembrie 2008

Parsare DOM in Python

Hello again,

Dragi cititori de blog, vreau sa va marturisesc faptul ca de ceva vreme am devenit fan Python si am renuntat cu nonsalanta la programarea in Java sau C++. De ce? Pentru ca mi se pare mai prietenos, mai usor de folosit, ofera nenumarate facilitati si pe langa asta este un limbaj de programare orientat pe obiecte foarte puternic.

Legat de pasiunea noastra comuna, Interfetele Evoluate, am scris in Python 2 programele care parseaza fisiere XML folosind DOM. In caz ca nu ati folosit pana acum si sunteti curiosi cum arata parsarea de XML in Python, sau din contra, daca ati gasit solutii mai inteligente decat ale mele, va invit sa vizitati articolul http://interfete-web.dap.ro/articol3.html si sa comentam impreuna pe marginea lui!

1 comentarii:

Mihaela spunea...

Sunt de acord ca e un limbaj puternic, portabil dar in acelas timp flexibil. O dovada ca la Google e unul dintre cele 3 limbaje oficiale, alaturi de C++ si Java (pentru mai multe informatii vezi linkul urmator).
As recomanda oricui sa invete python :)

Yellow Puppies Blogger Template | Template Design | Elque 2008